هاست اسپانسری و هاست رایگان هاست دانلود

هاست اسپانسری و هاست رایگان هاست دانلود
فهرست مطالب
4
(4)

هاست رایگان و هاست اسپانسری

به درخواست کاربران و مشتریان سرویس هاست اسپانسری و هاست رایگان به لیست خدمات پنتا سرور افزوده شد.

در این سرویس کاربران عزیز میتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای هاست پر سرعت و با کیفیت بسیار بالا بدون دریافت هیچ هزینه ای دریافت کنند.

کیفیت این هاست ها با هاست هایی که کاربران عزیز از ما خریداری میکنن هیچ تفاوتی نداره و دقیقا با همان کیفیت سرویس ارائه میگردد.

سرویس هاست اسپانسری به استارت آپ هم نیز ارائه میگردد.

سرویس هاست اسپانسری و هاست رایگان بر روی سرور های با هارد NVMe SSD بوده که سریع ترین سرویس ممکن خواهد بود و شما میتوانید با قدرت و کیفیت بالا به کسب و کار خود بپردازید.

شاید براید شما سوال باشد که بابت اسپانسری هاست NVMe SSD چه سودی نصیب مجموعه پنتا سرور خواهد شد؟

پاسخ: هدف پنتا سرور رشد روز افزون استارت آپ های مختلف در داخل کشور هست و تمام سعی خود را در تحقق این اهداف کوشا هستیم اما در کنار این مورد پنتا سرور بابت اسپانسری و هاست رایگان تنها یک درخواست از کاربران عزیز دارم که تنها یک لینک از وب سایت پنتا سرور در وب سایت خود به عنوان اینکه پنتا سرور اسپانسر وب سایت شما هست قرار دهید و هیچ درخواست و انتظار دیگری از شما نخواهیم داشت.

جهت اینکه کاربران عزیز با خیالی آسوده اسپانسری وب سایت خود را به ما بسپارند،این مجموعه حاضر به عقد قرار داد رسمی با شما خواهد بود و برای این مورد میتونید حضوری به دفتر شرکت مراجعه بفرمایید یا قرار داد بصورت پستی بین ما و شما رد و بدل شود.

هاست یا میزبانی وب چیست؟

هاست یا میزبانی وب به معنای ذخیره سازی و نگهداری فایل‌ها، داده‌ها و محتواهای یک وبسایت بر روی سرورهای اینترنتی است. هاستینگ می تواند به صورت اشتراکی یا اختصاصی ارائه شود.

در هاستینگ اشتراکی، چندین وبسایت راه اندازی شده روی یک سرور فیزیکی قرار می‌گیرند و منابع سرور مشترک می‌شوند. این روش برای وبسایت‌های کوچک و کسانی که به هزینه کمتری نیاز دارند مناسب است.

در هاستینگ اختصاصی، یک سرور فیزیکی به طور کامل به یک وبسایت تخصیص داده می‌شود و منابع سرور به صورت انحصاری برای آن وبسایت در دسترس است.

این روش برای وبسایت‌های بزرگ و کسانی که به منابع بیشتری نیاز دارند، مناسب است.

هاستینگ وب نقش بسیار مهمی در عملکرد وبسایت دارد، زیرا سرورهای هاستینگ کاربران را قادر می‌سازد به وبسایت دسترسی داشته باشند و بر روی آن اقدامات مختلفی انجام دهند.

 

هاست رایگان هاست اسپانسری

شرایط دریافت هاست اسپانسری و رایگان:

کلیه وب سایت ها توسط پنتا سرور پذیرش اسپانسری میشوند اما با این وجود قبل از تحویل هاست وب سایت شما بررسی میشود و بعد هاست تحویل میگردد.

موضوع سایت چندان برای ما مهم نیست و وب سایت با هر موضوعی احتمال پذیرش هاست اسپانسری ممکن است.

مقدار فعالیت و سابقه وب سایت شما برای ما مهم نیست و میتوانید برای هر وب سایتی درخواست اسپانسری ثبت کنید.

روش درخواست هاست اسپانسری و رایگان:

جهت ثبت سفارش هاست اسپانسری و رایگان با مراجعه به لینک های زیر با توجه به نیاز خود سرویس مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش نمایید،مراحل سفارش تا انتها ادامه داده و تنها در درگاه بانکی پرداختی انجام نداده و انصراف از پرداخت بزنید.

بعد از طی این مراحل یک تیکت به بخش پشتیبانی و یا امور مالی ارسال کنین و درخواست فعال سازی هاست اسپانسری خود را بصورت رایگان اعلام کنید،همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن (در حد چند دقیقه) سرویس مورد نظر را برای شما فعال خواهند کرد.

هاست رایگان خارجی

هاست رایگان خارجی یکی از سوالاتی هست که در تماس تلفنی و تیکت ها زیاد پرسیده میشه که آیا هاست رایگان خارجی هم ارائه میشه یا خیر.

بله هاست رایگان خارجی از سرور های آلمان نیز قابل ارائه است.

هاست رایگان Cpanel

هاست رایگان ارائه شده توسط پنتا سرور تنها با کنترل پنل Cpanel بوده و مانند برخی ارائه دهندگان که هاست رایگان را با کنترل پنل های خاصی ارائه میکنند که امکانات کامل و مشابه سی پنل ندارند را ارائه نمیکنیم.

در واقع هاست رایگان ارائه شده توسط پنتا سرور با هدف حمایت بوده و به همین خاطر تمام سعی ما بر این بوده که هاست رایگان با امکانات کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هاست رایگان خارجی HTML PHP وردپرس ایران

هاست رایگان HTML

هاست رایگان HTML از دیگران سوالات پر تکرار هست،تمام سرویس های هاست رایگان و اسپانسری ارائه شده توسط ما از HTML , PHP و حتی SQL نیز پشتیبانی میکنند.

هاست رایگان برای تست سایت

در صورتی که شما هاست برای تست سایت نیاز دارید پیشنهاد ما این هست که یک هاست ارزان قیمت تهیه کنید تا به راحتی تست های خودتون رو انجام بدید.

معمولا شرکت های هاستینگ سعی بر این دارند که هاست رایگان را برای راه اندازی کسب و کار یک مشترک ارائه کننده و برای تست سایت بهتر هست یک هاست ارزان قیمت تهیه بفرمایید.

هاست رایگان وردپرس

کلیه سرویس های هاست رایگان پنتا سرور از وردپرس بصورت کامل پشتیبانی میکنند و شما به راحتی امکان نصب هاست وردپرس را خواهید داشت و مشکل یا محدودیتی در این رابطه نیست.

حتی برای اسپانسری ما هاست مخصوص وردپرس بصورت رایگان در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد.

 

هاست لینوکس ارزان سی پنل NVMe SSD

هاست لینوکس پربازدید و حرفه ای NVMe SSD Cpanel

هاست دانلود فایل

امتیاز به این مقاله

میانگین آراء از 5 / 4

امتیازی ثبت نشده

اشتراک گذاری:

18 پاسخ

    1. عرض سلام و وقت بخیر

      تشکر از شما دوست عزیز،
      درخواستتون ارسال کنین خوش حال میشیم میزبان شما باشیم.

      موفق باشید

      1. سلام خدمت شما

        جهت دریافت هاست رایگان یا اسپانسری باید از طریق تیکت درخواست خودتون به همراه آدرس وب سایتتون ارسال بفرمایید.
        پس از بررسی وب سایت نتیجه خدمت شما اعلام خواهد شد.

        موفق باشید.

  1. سلام من واقعا تشکر میکنم بخاطر قیمت بسیار مناسب و کیفیت انصافا بالا… به هاست دانلود اسپانسری نیاز دارم در حدود ۵۰ تا ۱۰۰ گیگ، دامنه سایا منو چک کنید با توجه به عمرش و رنک الکساش و به من پاسخ بدین، با توجه به اینکه سایت در حال حاظر خالی از مطلب و در حال راه اندازی هستش. ممنونم

    1. عرض سلام و احترام
      بله در صورتی که کانال شما پربازدید باشه امکان اسپانسری هست دوست عزیز.
      از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید.
      موفق باشید.

  2. سلام
    بنده یک سایت فیلم دارم که چند ماه هست تاسیس شده هاست اسپانسری با فضای بالا به بنده تعلق میگیره؟

    1. سلام

      لطفا آدرس سایت تون به بخش پشتیبانی تیمت کنین تا بررسی کنیم امکان ارائه هاست یا سرور مجازی رایگان و اسپانسری برای شما امکان پذیر هست یا خیر.

      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب آموزشی