سرور مجازی ایران بدون فیلتر

فهرست مطالب
3.7
(3)

اخیرا یکی از موضوعاتی که کاربران در زمان خرید سرور مجازی ایران دارند این هست که سرور مجازی ایران با فیلتر هست یا بدون فیلتر.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک مقاله در مورد سرور مجازی ایران بدون فیلتر تهیه و تنظیم کنیم.

اینکه سرور مجازی چیست و سرور مجازی ایران چیست قبلا در مقاله های مختلف کاملا توضیح داده شده و در این مقاله تنها در مورد سرور مجازی ایران بدون فیلتر صحبت میکنیم.

سرور مجازی یا VPS ایران بدون فیلتر چیست؟

سرور مجازی ایران بدون فیلتر، به عنوان یکی از راه‌های محبوب برای دسترسی به اینترنت بدون محدودیت‌های دولتی یا فیلترینگ شناخته می‌شوند. اما آیا چنین سرویسی وجود دارد؟!

سرور مجازی ایران بدون فیلتر، به کاربران امکان می‌دهند تا از طریق آنها به اینترنت دسترسی داشته باشند بدون اینکه از سانسورها و محدودیت‌های دولتی تحت تاثیر قرار گیرند.

پاسخ سوال اینکه سرور مجازی ایران بدون فیلتر وجود دارد یا خیر برای بعضی از کاربر ها که قبلا تجربه استفاده از سرور مجازی VPS داشته اند مشخص است اما برخی به تازگی با سرور مجازی آشنا شده اند احتمالا با پاسخ این سوال از نظر فنی آشنایی کامل ندارند.

سرور مجازی ایران یعنی یک سرور مجازی که در ایران و دیتاسنتر های ایرانی قرار دارد.

تامین پهنای باند بین الملل در ایران تنها توسط یک شرکت انجام میشود به نام شرکت زیر ساخت.

در واقع شما سرور مجازی ایران از هر شرکت یا دیتاسنتر در داخل ایران تهیه کنید، یعنی تامین پهنای باند بین الملل شما توسط شرکت زیرساخت در حال انجام است.

شرکت زیر ساخت هم یک شرکت ایرانی هست و در ایران در حال فعالیت است و طبیعتا طابع قوانین کشور ایران خواهد بود.

کلیه سیستم های فیلترینگ در شبکه شرکت زیر ساخت اجرا خواهند شد به دلیل اینکه کلیه پهنای باند بین الملل از تجهیزات این شرکت عبور خواهند کرد.

یعنی شما از هر شرکتی خرید سرور مجازی ایران رو انجام بدید در نهایت برای ترافیک بین الملل از فیلترینگ عبور خواهید کرد.

سیستم فیلترینگ اینترنت چیست؟

سیستم فیلترینگ اینترنت یک مجموعه از تکنیک‌ها و روش‌ها است که برای کنترل و محدود کردن دسترسی کاربران به محتواهای مختلف در اینترنت استفاده می‌شود.

این سیستم با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین تعیین شده توسط مدیران شبکه، قادر است محتواهایی که نامناسب، غیرقانونی یا غیراخلاقی هستند را شناسایی و مسدود کند.

برای این منظور، سیستم فیلترینگ اینترنت از روش‌های مختلفی مانند کلمات کلیدی، محتواهای مشابه، آدرس‌ها و دامنه‌ها، و همچنین استفاده از لیست‌های سیاه و سفید استفاده می‌کند.

سیستم فیلترینگ اینترنت به عنوان یک ابزار کنترلی، در بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، و حتی در برخی کشورها به کار می‌رود.

هدف اصلی از استفاده از این سیستم، حفاظت از کاربران در برابر محتواهای غیرمناسب، حفظ امنیت شبکه و جلوگیری از دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که ممکن است خطر امنی

نتیجه گیری:

خیلی خلاصه بخوایم خدمت تون بگیم، چیزی به اسم سرور مجازی ایران بدون فیلتر وجود نخواهد داشت!

بنابر این وقت خودتون رو هدر ندید و با جستجو و پرسجو به دنبال سرور مجازی ایران بدون فیلتر نباشید.

 

به این مقاله گوش دهید.

امتیاز به این مقاله

میانگین آراء از 5 / 3.7

امتیازی ثبت نشده

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب آموزشی