ویدیو بک آپ گیری از هاست سی پنل

ویدیو بک آپ گیری از هاست سی پنل
فهرست مطالب
4.3
(3)

ویدیو بک آپ گیری از هاست سی پنل

بعد از خرید هاست و راه اندازی وب سایت یکی مهم ترین نکاتی که باید یاد بگیرید و اون رو رعایت کنین،تهیه بک آپ از هاست سایت تون هست.

توجه: اصلا مهم نیست شرکت میزبان شما از هاست بک آپ تهیه میکنه یا نه،در هر صورت شما حتما باید از هاست خودتون بک آپ تهیه کنین و هیچ وقت نباید این موضوع رو فروش کنین.

بک آپ گیری از هاست سی پنل کار بسیار ساده و آسانی هست و در صورتی که شخص از سایت خودش بک آپ تهیه نکنه واقعا میشه گفت برای کسب و کار خودش ارزش قائل نشده.

تهیه بک آپ از هاست از چند ثانیه تا چند دقیقه طول خواهد کشید که بستگی به مقدار فضای اشغال شده در هاست شما خواهد داشت و سرعت سروری که در حال ایجاد بک آپ از آن هستید.

در صورتی که هنوز برای سایت تون هاست تهیه نکردین و قرار هست با وردپرس سایت راه اندازی کنین پیشنهاد میکنیم مقاله خرید بهترین هاست برای وردپرس رو حتما مطالعه کنین.

فیلم آموزش بک آپ گیری از هاست سی پنل

آموزش تهیه فول بک آپ که در ویدیو بالا خدمت شما ارائه شد برای کلیه سرویس های هاست امکان پذیر است اما ممکن است افرادی که در حال مشاهده این آموزش هستند از سرور مجازی یا اختصاصی استفاده میکنن که برای تهیه بک آپ برای این افراد امکانات بیشتری در اختیار خواهد بود.

نکته برای افرادی که سرور مجازی یا اختصاصی دارند:

البته این امکانات بیشتر در خود سی پنل (Cpanel) نیست بله در WHM هست و نیازمند تهیه لایسنس جت بک آپ هست که با استفاده از این افزونه شما بجای اینکه خودتون مستقیم بک آپ رو دانلود کنین،میتونین تنظیم کنین که بک آپ سایت شما به سرور دیگه مثلا یک هاست دانلود یا هر سرور یا هاستی که امکان FTP رو داشته باشه استفاده کنین.

در این شرایط کار راحت تر شده و نیاز نیست خودتون هر بار بصورت دستی بک آپ ایجاد کنین و اون رو توی سیستم خودتون دانلود کنین.

آموزش فول بک آپ و دانلود بک آپ سی پنل (CPanel)

کلام آخر

یک مورد هم باید اشاره کنیم که داشتن هاست لینوکس ایران یا هاست وردپرس ایران دارای یک مزیت هست و آن هم این است که شما در زمان دانلود کردن فایل بک آپ از سی پنل،ترافیک مصرفی شما بصورت نیم بها محاسبه خواهد شد و نسبت به استفاده هاست خارج بصرفه تر هست برای افرادی که ترجیح میدن هر روز از سایت شون بک آپ تهیه کنن.

امیدواریم آموزش بک آپ گیری از هاست سی پنل (Cpanel) برای شما مفید بوده باشه

به زودی ویدیو آموزش بک آپ گیری از هاست دایرکت ادمین هم در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهیم داد.

دلیل اینکه ابتدا آموزش بک آپ گیری هاست سی پنل را آموزش دادیم این هست که تعداد افراد علاقه مند به سی پنل بسیار بیشتر از علاقه مندان به دایرکت ادمین هست و این موضوع باعث شد تا آموزش تهیه بک آپ از هاست Cpanel رو در اولویت قرار بدیم.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشین تا در کمتر از چند دقیقه پاسخگو شما دوستان عزیز باشیم…

امتیاز به این مقاله

میانگین آراء از 5 / 4.3

امتیازی ثبت نشده

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب آموزشی