011-44400281

خرید سرور مجازی NVMe ایران آسیاتک تحویل آنی و فوری

دیتاسنتر آسیاتک مستقر در برج میلاد بطور حتم محبوب ترین دیتاسنتر بین کاربران ایرانی میباشد که از مهم ترین دلایل آن میتوان به عنوان شاه راه اینترنت ایران بودن،سیستم شبکه پایدار و قدرتمند بر پایه تجهیزات حرفه ای سیسکو نام برد.

به همین دلیل پنتاسرور با انتخاب قوی ترین و بهترین سرور ها و سخت افزارها اقدام به کولو کردن این تجهیزات در دیتاسنتر آسیاتک نموده،و برای سرویس سرور مجازی NVMe ایران نیز از حافظه های پرسرعت NVMe حرفه ای سامسونگ که از پر سرعت ترین حافظه ها می باشند استفاده نموده و در اختیار شما قرار داده تا با استفاده از این سرور های مجازی حرفه ای به کسب و کار حرفه ای خود بپردازید.

سرور مجازی ایران به دلیل استقرار سرور در داخل ایران (دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد) پینگ و ارتباط بسیار عالی برای کاربران داخل کشور را فراهم خواهد کرد، که به همین دلیل بهترین گزینه برای کسب و کار هاست تا با آسوده خاطر به کسب و کار خود بپردازید.

خرید سرور مجازی ایران دارای روند بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ گونه تخصصی نیست و تحویل VPS ایران بصورت کاملا آنی انجام خواهد شد.

خرید سرور مجازی NVMe ایران آسیاتک تحویل آنی و فوری
پشتیبانی 24 ساعته هاست و سرور

پشتیبانی 24/7

شبکه سریع و پایدار هاست و VPS

شبکه سریع و پایدار

سرور مجازی و هاست منابع اختصاصی

منابع 100% اختصاصی

سرور مجازی و هاست تحویل آنی

تحویل فوری و آنی

گارانتی بازگشت وجه

گارانتی بازگشت وجه

برخی از امکانات پنل مدیریتی سرور مجازی

مشخصات کلی سرور مجازی NVMe ایران

سرور مجازی ایران 2 ماه رایگان!

در طرح پاییزه پنتا سرور با خرید سرور مجازی 6 ماهه 1 ماه رایگان و با خرید سالانه سرور مجازی 2 ماه رایگان سرویس دریافت نمایید!

سرور مجازی ایران با IPv6 رایگان!

IPv6 در کلیه سرویس های سرور مجازی ایران بصورت رایگان فعال شد.

سرور مجازی ایران NVMe

پلن 1
تومان 329000 ماهانه
  • 1 هسته پردازنده
  • 1 گیگابایت رم
  • 30 گیگابایت حافظه NVMe
  • ترافیک نامحدود (متقارن 400 گیگابایت)
  • پورت 1 گیگابیت
  • 1 عدد IPv4
  • 1 عدد IPv6

سرور مجازی ایران NVMe

پلن 2
تومان 349000 ماهانه
  • 2 هسته پردازنده
  • 2 گیگابایت رم
  • 55 گیگابایت حافظه NVMe
  • ترافیک نامحدود (متقارن 500 گیگابایت)
  • پورت 1 گیگابیت
  • 1 عدد IPv4
  • 1 عدد IPv6

سرور مجازی ایران NVMe

پلن 3
تومان 429000 ماهانه
  • 3 هسته پردازنده
  • 4 گیگابایت رم
  • 75 گیگابایت حافظه NVMe
  • ترافیک نامحدود (متقارن 800 گیگابایت)
  • پورت 1 گیگابیت
  • 1 عدد IPv4
  • 1 عدد IPv6
محبوب

سرور مجازی ایران NVMe

پلن 4
تومان 539000 ماهانه
  • 4 هسته پردازنده
  • 6 گیگابایت رم
  • 95 گیگابایت حافظه NVMe
  • ترافیک نامحدود (متقارن 1 ترابایت)
  • پورت 1 گیگابیت
  • 1 عدد IPv4
  • 1 عدد IPv6

سرور مجازی ایران NVMe

پلن 5
تومان 699000 ماهانه
  • 5 هسته پردازنده
  • 8 گیگابایت رم
  • 105 گیگابایت حافظه NVMe
  • ترافیک نامحدود (متقارن 1.5 ترابایت)
  • پورت 1 گیگابیت
  • 1 عدد IPv4
  • 1 عدد IPv6

منظور از ترافیک متقارن در سرور مجازی ایران چیست؟

در سرور مجازی (VPS) ایران در صورتی که مقدار ترافیک ارسالی (آپلود) با مقدار دریافت (دانلود) برابر باشد،یعنی ترافیک مصرفی بصورت متقارن میباشد.

آیا امکان خرید ترافیک اضافه در سرور مجازی ایران وجود دارد؟

بله،خرید ترافیک اضافه در سرور مجازی ایران امکان پذیر است و پس از خرید بصورت آنی اعمال خواهد شد.(هر 100 گیگابایت 29000 تومان)

در سرور مجازی ایران منظور از نسبت ترافیک 1 به 10 چیست؟

در سرور مجازی ایران منظور از نسبت ترافیک 1 به 10 یعنی حجم آپلود سرور شما باید 10 برابر حجم دانلود شما باشد که در این شرایط ترافیک بصورت نامحدود خواهد بود. مثال:1 گیگابایت دانلود - 10 گیگابایت آپلود

ویژگی های سرور مجازی

ویژگی های سرور مجازی ایران

نصب سیستم عامل سرور مجازی

نصب سیستم عامل با یک کلیک

نصب سیستم عامل با ISO برای سرور مجازی

نصب سیستم عامل از طریق ISO

دسترسی VNC سرور مجازی

دسترسی مستقیم به VNC

رکورد PTR سرور مجازی

امکان ثبت PTR توسط کاربر

سرور مجازی منابع اختصاصی

منابع 100% اختصاصی

نصب رایگان کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین

نصب رایگان انواع کنترل پنل ها

تمدید سرور مجازی

تمدید ماهانه و بلند مدت

کنترل پنل سرور مجازی VPS

کنترل پنل مدیریتی حرفه ای

سخت افزار اضافه سرور مجازی
نرخ سخت افزار اضافه
1 هسته پردازنده اضافه

40000 تومان

1 گیگابایت رم اضافه

35000 تومان

10 گیگابایت حافظه اضافه

15000 تومان

1 آی پی اضافه

30000 تومان

کنترل پنل حرفه ای سرور مجازی

چرا سرور مجازی NVMe ایران؟

سرور مجازی NVMe ایران مستقر در دیتاسنتر آسیاتک (برج میلاد) به واسطه استفاده از بروز ترین سخت افزار ها و پرسرعت ترین و بهترین حافظه های NVMe در کنار شبکه قدرتمند،سریع و امن شرکت پنتا سرور و آسیاتک یک گزینه بدون نقص برای کسب و کار شما خواهد بود.
در صورتی که به دنبال نهایت کیفیت و سرعت هستید قطعا بهترین انتخاب شما سرور مجازی NVMe خواهد بود.
قدرت و سرعت پردازش و انتقال اطلاعات خیره کننده حافظه های NVMe باعث شده تا امروز اکثر کسب و کار های حرفه ای سرویس های خود را به این حافظه ها منتقل کنند.

در کنار وجود کیفیت بسیار بالای سرور مجازی یا VPS های NVMe ایران،دیگر مزیت آن وجود کنترل پنل بسیار حرفه ای Virtualizor است که ضمن تحویل آنی سرویس،امکانات بسیار مفید و کاملی مانند تغییر سیستم عامل در هر لحظه،نصب سیستم عامل با ISO دلخواه شما بدون نیاز به ثبت تیکت،ریست پسورد و هاست نیم سرور و حتی ثبت PTR بصورت آنی توسط کاربر و 100 ها امکانات دیگر که شما را به هرگونه ثبت تیکت و پشتیبانی بی نیاز خواهد کرد.

در سرویس سرور مجازی (VPS) NVMe ایران لیست بزرگی از سیستم عامل ها و ISO های مختلف جهت نصب سیستم عامل مطابق سلیقه شما کاربر عزیز موجود میباشد و حتی کاربر دسترسی جهت اضافه کردن سیستم عامل با ISO مورد نظر را نیز خواهد داشت.

سرور مجازی ایران NVMe آسیاتک برج میلاد
سرور مجازی ایران VPS IRAN

سیستم عامل سرور مجازی ایران NVMe

خرید سرور مجازی ایران این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد تا هر سیستم عاملی ویندوزی و یا لینوکسی که نیاز دارید بر روی سرور خود تنها با یک کلیک نصب کنید.

در سرور مجازی VPS ایران بصورت پیش فرض لیست بزرگی از سیستم عامل های لینوکسی مانند CentOS , Ubuntu , Debian و… و سیستم عامل های ویندوزی مانند ویندوز سرور 2020,2019,2016,2012 و…  موجود است که نصب آنها بصورت خودکار انجام خواهد شد.

اما قابلیت دیگر در سرور مجازی یا VPS ایران نصب سیستم عامل مورد نظر از طریق فایل ISO است تا کاربر بدون هیچ محدودیتی هر سیستم عاملی که نیاز داشت به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن نصب نماید!

در حالت عادی و پیش فرض راه اتصال به سرور مجازی لینوکسی پروتکل SSH است که از طریق نرم افزار Putty این ارتباط انجام خواهد شد.

در صورتی که نیاز به نصب محیط گرافیکی لینوکس داشته باشید به راحتی با یک دستور ساده محیط گرافیکی لینوکس برای شما فعال خواهد شد.

بصورت پیش فرض راه ارتباطی با سرور مجازی ویندوز پروتکل RDP است که توسط نرم افزار Remote Desktop در کامپیوتر و یا موبایل به راحتی به سرور مجازی ویندوزی خود متصل خواهید شد.

پشتیبانی فنی سرور مجازی ایران

بخش فنی پنتا سرور متشکل از حرفه ای ترین کارشناسان و متخصصین این حوزه بوده که دارای مدارک بین المللی تخصصی نیز هستند.

ما نه تنها بر تخصص و مهارت همکاران خود دقت لازم را داریم،اخلاق و ارتباط با مشتری یکی از مهمترین نکاتی است که مجموعه پنتا سرور توجه ویژه بر آن داشته.

همکاران ما بصورت 24 ساعته با کمال میل آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما هستند تا آرامش و آسیاش واقعی را با خدمات ما تجربه کنید.

در صورتی که از سرور مجازی ایران برای میزبانی وب سایت،اپلیکیشن و… استفاده میکنید و به مباحث بهینه سازی و امنیت آشنایی ندارید،بدون هیچ دغدغه ای میتوانید پشتیبانی فنی سرور های خود را به ما بسپارید.

سرویس های سرور مجازی ایران و خارج ارائه شده توسط پنتا سرور دارای سیستم مانیتروینگ حرفه ای سخت افزار و شبکه هستند و نیاز کاربران را از راه اندازی سامانه های مانیتورینگ مجزا کاملا برطرف نموده است.

پشتیبانی فنی سرور مجازی ایران
مانیتورینگ سرور مجازی VPS

مانیتورینگ 24 ساعته سرور مجازی

دپارتمان مانیتورینگ پنتا سرور بصورت 24 ساعت در حال مانیتور کردن شبکه و تجهییزات هستند و کوچک ترین مشکل از دید ما پنهان نخواهد ماند!

همکاران بخش مانیتورینگ پنتا سرور نه تنها از نظر فنی و پایداری تجهیزات همه چیز را زیر نظر دارند بلکه توجه جدی بر مسائل امنیتی خواهند داشت تا هیچ حمله ای باعث تداخل در سرویس و کسب و کار شما نگردد زیرا امنیت کسب و کار شما بیش از همه چیز برای ما حائز اهمیت است!

همواره با بهره برداری از بروزترین و قدرتمند ترین تجهیزات مانیتورینگ کلیه سرویس های سرور اختصاصی،سرور مجازی و هاست زیر زره بین تیم مانیتورینگ پنتا سرور قرار دارد!

در از سال 1394 طی قراردادی سیستم مانیتورینگ پنتا سرور به دو لایه (بر بستر شبکه پنتا سرور و بر بستر زیر ساختی دیتاسنتر ها) تفکیک و اجرا شد تا کوچک ترین تداخل یا مشکل بر چشمان همکاران مانیتورینگ ما پوشیده نباشد.

ضمن اینکه همکاران ما بر سرویس های سرور مجازی نظارت دقیق دارند،با استفاده از کنترل پنل فوق حرفه ای Virtualizor سامانه مانیتورینگ بسیار حرفه برای شبکه و سخت افزار های سرویس های سرور مجازی در اختیار کاربران قرار داده شده تا به راحتی در یک نگاه همه چیز را مدیریت و بررسی کنند.

سرور مجازی (VPS) چیست؟​

سرور مجازی یا VPS که اختصار کلمه ( Virtual Private Server ) هست در واقع بخش کوچکی از یک سرور اختصاصی بزرگ است که به مقدار مشخص شده ای حق استفاده از منابع آن سرور اختصاصی و فیزیکی را دارد. سرور مجازی (VPS) توسط مجازی ساز های نصب شده بر روی سرور اختصاصی با مقدار منابع مشخص شده توسط کاربر،با سیستم عامل اختصاصی و مستقل ایجاد میگردند.

خرید سرور مجازی NVMe ایران! چرا؟!

در یک کلمه میشه گفت سرور مجازی NVMe یعنی نهایت سرعت و کیفیت! سرور مجازی NVMe ایران بر روی حافظه های فوق سریع NVMe میزبانی خواهند شد که در حال حاضر حافظه های NVMe از سریعترین حافظه ها هستند. خرید سرور مجازی NVMe بیشتر به افرادی توصیه میکنیم که به دنبال سرعت و کیفیت بالا هستند،مانند افرادی که سایت مهم یا پربازدید و با حجم دیتابیس بالا دارند و یا میزبانی اپلیکیشن های پر مخاطب و یا هر استفاده دیگه ای که نیاز به سرعت بسیار بالا داره

تفاوت سرور مجازی NVMe با SSD

سرور مجازی NVMe بر روی حافظه های NVMe و سرور مجازی SSD بر روی حافظه های SSD میزبانی میشوند. حافظه های SSD سرعت خواندن و نوشتن حدود 300 مگابایتی دارند اما سرعت خواندن و نوشتن در سرور مجازی های NVMe حدودا 10 برابر سرور مجازی SSD خواهد بود یعنی حدود 3000 مگابایت! سرور مجازی NVMe بهترین سرور مجازی برای سایت های پربازدید و یا استفاده های حرفه ای که نیاز به تبادل دیتای خیلی سریعی دارند خواهد بود.

مزایا سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران به دلیل استقرار سرور ها در ایران و داشتن آی پی ثابت و میزبانی در بهترین دیتاسنتر های کشور و استفاده از سخت افزار های حرفه ای، با قیمت مناسب گزینه ای بهتر نسبت به سرور مجازی خارج کشور خواهد بود.

کنترل پنل VPS ایران

VPS ایران با بهره برداری از کنترل پنل حرفه ای Virtualizor تمامی امکاناتی که برای مدیر یک سرور مورد نیاز خواهد بود را تامین کرده که باعث شده شما دسترسی کامل حتی در زمان وقوع مشکل به سرور خود داشته باشید.

تنوع در سیستم عامل ویندوز و لینوکس

در زمان خرید سرور مجازی ایران شما بین نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس حق انتخاب دارید و میتوان گفت محدودیتی در سیستم عامل سرور مجازی ایران وجود نخواهد داشت.

سرعت سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران به دلیل فاصله جغرافیایی کم با کاربران داخل کشور، بهترین پینگ تایم و سرعت ممکن را به کاربران داخل کشور ارائه خواهد کارد که یکی از مهمترین فاکتور های یک سرور مجازی خواهد بود.

سوالات عمومی پیش از خرید

کلیه سرویس های هاست و سرور مجازی پنتا سرور بصورت آنی هستند و چند ثانیه پس از پرداخت مشخصات سرویس به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

بله شما در هر ساعت از شبانه روز از طریق کنترل پنلی که در اختیار شماست،تنها با چند کلیک میتوانید سیستم عامل مورد نظر خود را بصورت خودکار نصب کنید.

بله در صورت عدم رضایت از کیفیت سرویس امکان بازگشت وجه تا 7 روز میسر خواهد بود.

بله امکان ثبت سفارش و یا تمدید سرور مجازی NVMe ایران بیش از 1 ماه هم میسر است،حتی شما پس از خرید سرویس بصورت ماهانه هم میتوانید سرویس خود را به پرداخت 3 ماهه،6 ماهه و 12 ماهه تغییر دهید و تخفیف دریافت کنید.

ترافیک سرور های ایران مطابق قوانین دیتاسنتر در صورت رعایت 1 به 10 بصورت کامل نامحدود خواهد بود.

یعنی آپلود سرور شما باید 10 برابر حجم دانلود آن باشد.

بله،ضمن اینکه ما ISO تعدادی از سیستم عامل ها را بصورت پیش فرض قرار داده ایم،شما هم میتوانید بصورت مستقیم ISO مورد نظر خود را آپلود کنید و از طریق VNC نصب سیستم عامل خود را انجام دهید.

بله،نصب کنترل پنل و کانفیگ اولیه بصورت رایگان بر روی سرور مجازی شما انجام خواهد شد،اما نیازمند این است که شما لایسنس سی پنل یا دایرکت ادمین را تهیه نمایید.

بهترین سرور مجازی
خرید سرور مجازی ایران NVMe

خرید سرور مجازی ایران NVMe

سرور مجازی ایران برای مصارف فوق حرفه ای با سرعت خیره کننده از دیتاسنتر آسیاتک...

خرید سرور مجازی هلند

خرید سرور مجازی هلند

سرور مجازی با پینگ و سرعت بسیار عالی از ایران،شبکه پایدار و تجهیزات بروز...

خرید سرور مجازی آلمان

خرید سرور مجازی آلمان

سرور مجازی با پینگ و سرعت بسیار عالی از ایران،شبکه پایدار و با حافظه های NVMe...

میانگین آراء از 5 / 4.9

امتیازی ثبت نشده