011-44400281

خرید سرور اختصاصی

سرور اختصاصی ایران ، سرور اختصاصی خارج

سرور اختصاصی چیست؟ سرور اختصاصی یا Dedicated Server یک سرور بصورت فیزیکی و اختصاصی است که در دیتاسنتر مستقر شده و به اینترنت پرسرعت و سیستم تامین برق حرفه ای با پایدارای 24 ساعته متصل شده.

سرور اختصاصی یا Dedicated Server همانطور که از نام این سرویس مشخص هست، یک سروری هست که بصورت اختصاصی در اختیار تنها یک شخص یا سازمان هست و هیچ فرد یا سازمان دیگر امکان استفاده از این سرور را نخواهد داشت.

در واقع با خرید سرور اختصاصی شما مالک سرور اختصاصی هستید و شخص دیگه ای امکان دسترسی به منابع این سرور نخواهد داشت، و منابع سخت افزاری سرور هم کاملا اختصاصی تنها در اختیار شماست.

خرید سرور اختصاصی

برخی از ویژگی های سرور اختصاصی پنتا سرور

چرا خرید سرور اختصاصی از پنتا سرور؟

سرور اختصاصی ایران
IRAN Dedicated Server

خرید سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران یعنی نهایت سرعت و کیفیت و چشیدن طعم شیرین میزبانی حرفه ای!

سرور اختصاصی آسیاتک میزبانی شده در دیتاسنتر آسیاتک ( برج میلاد ) با بهره برداری از شبکه قدرتمند آسیاتک و تجهییزات زیر ساختی حرفه ای و بروز پنتا سرور، بهترین گزینه برای سازمان های بزرگ جهت میزبانی انواع سامانه ها و اپلیکیشن ها.

خرید سرور اختصاصی ایران

بصورت کلی به هر سرور اختصاصی که در ایران مستقر باشه سرور اختصاصی ایران گفته میشه.

خرید سرور اختصاصی ایران دارای برتری های زیادی نسبت به سرور اختصاصی خارج از کشور است که کاربر باید بر اساس نیاز خود یکی از این دو سرور مجازی را انتخاب نمایید.

از مزایای اصلی سرور اختصاصی ایران میتوان پینگ بسیار عالی و فوق العاده آن برای کاربران در داخل کشور و قیمت بسیار مناسب آن دانست.

سرور اختصاصی ایران به دلیل دسترسی راحت به سرور جهت هرگونه تغییرات و ارتقا و یا اتصال مستقیم هارد دیسک مشترک به سرور و نبود مشکلات تحریم و… یک گزینه برتر برای سازمان ها و اشخاص در ایران خواهد بود.

سرور اختصاص ایران
سرور اختصاصی خارج کشور

خرید سرور اختصاصی خارج کشور

سرور اختصاصی خارج کشور بر خلاف سرور مجازی ایران در خارج از کشور میزبانی میگردد که میتواند در اروپا، آمریکا و یا هر نقطه دیگری از جهان باشد.

سرور اختصاصی خارج کشور از نظر پینگ و سرعت به داخل ایران دارای رتبه پایین تری نسبت به سرور اختصاصی ایران است اما این موضوع دلیل نخواهد شد که از سرور اختصاصی خارج کشور استفاده نکنیم.

سرور اختصاصی خارج کشور دارای مزایای خاص خودش است که مهم ترین مورد استفاده از آن جهت دور زدن تحریم هاست.

در بعضی مواقع به دلیل مشکلات تحریم افراد ناچار به استفاده از سرور اختصاصی خارج کشور هستند تا برای لایسنس های آنها مشکلاتی رخ ندهد و یا برای بعضی افراد که کاربران و مصرف کنندگان عمده آن ها از خارج کشور مثل اروپا یا آمریکا هستند، سرور اختصاصی خارج گزینه مناسب تری است.

سرور اختصاصی ویندوز

سرور اختصاصی ویندوز یعنی سرور اختصاصی که روی آن سیستم عامل ویندوز نصب شده باشه.

سرور اختصاصی ارائه شده توسط پنتا سرور قابلیت نصب کلیه سیستم عامل های ویندوزی و لینوکسی را داشته و نصب سیستم عامل توسط همکاران ما بصورت رایگان و توسط کاربر امکان پذیر خواهد بود.

سرور اختصاصی ویندوز دارای کاربرد های مختلفی بوده، که یکی از پرکاربرد ترین آن ها جهت میزبانی وب سایت ها، سامانه ها و اپلیکیشن هایی که به زبان های تحت ویندوز مثل ASP.NET برنامه نویسی شده اند مورد استفاده قرار میگیرند.

سرور اختصاصی لینوکس

سرور اختصاصی لینوکس یا بهتره بگیم سیستم عامل لینوکس یکی از محبوب ترین و پر کاربرد دارین سیستم عامل ها در حوزه آی تی و اینترنت هستند.

سیستم عامل لینوکس که یک سیستم عامل رایگان است،امروز نقش بسیار مهم در عرصه تکنولوژی در جهان داشته.

کاربرد های سرور اختصاصی لینوکس آنقدر زیاد و بدون انتهاست که هیچ لیست محدودی از کاربرد های سرور اختصاصی لینوکس را نمیتوان بیان کرد.

یکی از پر کاربرد ترین استفاده ها از سرور اختصاصی لینوکس برای میزبانی وب سایت ها و اپلیکیشن هاست که معمولا بر پایه PHP و پایتون برنامه نویسی شده اند هستند.

سرور اختصاصی مجازی سازی

سرور اختصاصی دارای کاربرد های فراوانی است که یکی از کاربرد های سرور اختصاصی، موضوع مجازی سازی است که کمک اقتصادی زیادی به سازمان های بزرگ و کوچک کرده.

قیمت سرور اختصاصی گاها برای برخی پروژه ها سنگین بوده و برای بعضی شرکت ها توجیه اقتصادی نداشته که برای هر پروژه و زیر ساختی سرور اختصاصی مجزا تهیه کنند.

با استفاده از مجازی سازی در سرور اختصاصی شما میتوانید در یک سرور اختصاصی چندین سرور مجازی یا VPS ایجاد کنید که هر کدام دارای سیستم عامل مستقل و اختصاصی خود هستند و دیگر نیازی به خرید چندین سرور اختصاصی مجزا نیست.

نصب عنوان مجاز ساز ها مثل VMWare , KVM , Proxmox و… توسط پنتا سرور بصورت رایگان انجام خواهد شد.

میانگین آراء از 5 / 5

امتیازی ثبت نشده